Home arrow Eventi arrow Eventi con la partecipazione della FA arrow 2014-05-09 La FA al workshop The EU Renewable Energy Policy: Challenges And Opportunities
luned 15 luglio 2019

2014-05-09 La FA al workshop The EU Renewable Energy Policy: Challenges And Opportunities Stampa E-mail

La Fondazione per l'Ambiente / Turin School of Local Regulation ha partecipato al workshop  The EU Renewable Energy Policy: Challenges And Opportunities che si è tenuto a Berlino il 9 maggio 2014.
Durante la conferenza Daniele Russolillo, Programme manager della FA/TSLR, ha presentato il paper "The evolution of the Italian biofuel and RES-E incentives and policy: just a hiccup or something more?" scritto insieme a Maria Rosaria Di Nucci, ricercatrice presso la Freie Universität Berlin.

Foundation for the Environment / Turin School of Local Regulation participated to the workshop The EU Renewable Energy Policy: Challenges And Opportunities  held in Belin on May the 9th.
Daniele Russolillo, Programme manager of FA/TSLR, presented the paper titled "The evolution of the Italian biofuel and RES-E incentives and policy: just a hiccup or something more?" co-authored with Maria Rosaria Di Nucci, research fellow at the Freie Universität Berlin.

Scarica il programma / Download the programme